Regulamin
szkoły językowej
Smarts Online

Zajęcia językowe prowadzone są przez Szkołę Językową o nazwie „Smarts Online” reprezentowaną przez Julię Walczak, działającą w ramach zorganizowanej części przedsiębiorstwa Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój Startup” z siedzibą w Warszawie (adres do doręczeń: ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa), NIP: 5213641211; REGON: 146433467 (zwaną dalej „Szkołą”), 

Wszelkie szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w Polityce Prywatności.

 

Spis treści:

  • 1 Przedmiot Regulaminu
  • 2 Prawa i obowiązki Ucznia
  • 3 Zapisy na Zajęcia
  • 4 Organizacja Zajęć Indywidualnych
  • 5 Organizacja Zajęć w Parze
  • 6 Materiały do nauki języka
  • 7 Forma Zajęć Online
  • 8 Lektorzy
  • 9 Rezygnacja z uczestnictwa w Zajęciach
  • 10 Reklamacje
  • 11 Zmiana Regulaminu 

 

  • 1 Przedmiot regulaminu

 

  1. Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w zajęciach językowych (zwanych dalej także „Kursem”, „Zajęciami”, „Lekcjami”) prowadzonych przez Szkołę na rzecz osób, które zakupiły określone Zajęcia (zwanych dalej „Uczniami”).
  1. Kurs prowadzony jest w formie Zajęć online grupowych, indywidualnych lub w parze.
  2. Zajęcia w parach, traktowane są jak Zajęcia indywidualne. W przypadku Zajęć w parach zastosowanie mają postanowienia niniejszego Regulaminu przewidziane dla zajęć indywidualnych.
  3. Każdy Uczeń ma obowiązek zapoznania się z niniejszym Regulaminem. Udział w Zajęciach jest tożsamy z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
  1. Po zapoznaniu się z Regulaminem i jego akceptacji przez Kursanta (lub przedstawiciela ustawowego Kursanta) zostanie zawarta umowa cywilnoprawna pomiędzy Klientem, a Smarts Online, Julia Walczak, regulująca wzajemnie zobowiązania Stron. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, stosowane będą odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.

 

 

  • 2 Prawa i obowiązki ucznia
 
  1. Uczeń ma prawo do odbycia jednej lekcji próbnej (indywidualnej lub w parze), która jest odpłatna, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie internetowej Szkoły.
  2. Uczeń zobowiązany jest do dokonania zapłaty za udział w lekcji próbnej, nie później niż na 24 godziny przed lekcją próbną.
  3. Potwierdzeniem zapisu oraz udziału w lekcji próbnej jest dokonanie płatności oraz przesłanie potwierdzenia przelewu za  lekcję próbną, w kwocie zgodnej z aktualnym cennikiem Szkoły, dostępnym na stronie internetowej Szkoły: https://smartsonline.pl/cennik/.
  4. Po lekcji próbnej,  płatności odbywają się za całość kursu całorocznego z góry lub w ratach comiesięcznych do dnia 5 każdego miesiąca.
  5. Uczeń może dokonać płatności za Zajęcia wykonując przelew tradycyjny na konto Szkoły lub opłacając zajęcia poprzez konto ucznia / rodzica na platformie ActiveNow.
  6. Uczeń ma obowiązek niezakłócania pracy lektora oraz innych uczestników kursu.
  7. Uczeń jest zobowiązany są do punktualnego stawiania się na Zajęciach, a Lektorzy do rozpoczynania i kończenia Zajęć o ustalonej porze.
  8. Uczeń ma obowiązek przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  9. W związku z formą Zajęć online, Uczeń jest zobowiązany do korzystania podczas Zajęć z:
  • komputera lub laptopa,
  • słuchawek,
  • kamerki,
  • mikrofonu,
  • pobranej na komputer lub laptop aplikacji Skype,
  • Internetu o prędkości zapewniającej odpowiednią jakość połączenia podczas Lekcji.
 
 
  • 3 Zapisy na Zajęcia

 

  1. W celu zapisania się na Zajęcia należy uzupełnić Formularza Zapisu dostępny na stronie internetowej Szkoły: https://smartsonline.pl/zapisy/ lub skontaktować się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta korzystając z numeru telefonu: +48 791 007 370 lub poprzez e-mail: biuro@smartsonline.pl.
 
 
  • 4 Organizacja Zajęć Indywidualnych 

 

  1. Poziom zajęć indywidualnych jest dostosowywany do poziomu znajomości danego języka obcego przez Ucznia na podstawie rozmowy wstępnej z Uczniem.
  2. Poziom znajomości danego języka obcego przez Ucznia jest weryfikowany przez lektora podczas lekcji próbnej, w celu dopasowania materiałów dydaktycznych stosowanych podczas Zajęć.
  3. Lektor weryfikuje poziom znajomości danego języka obcego przez Ucznia poprzez konwersację w języku obcym.
  4. Szkoła świadczy usługi edukacyjne dla Ucznia, tj. przeprowadza Lekcje indywidualne, które zobowiązała się zorganizować.
  5. Szkoła ma prawo do zmiany harmonogramu Zajęć z ważnych przyczyn (np. choroba lektora). Uczeń zostanie niezwłocznie poinformowany o takiej sytuacji w celu potwierdzenia nowego terminu Zajęć.
  6. Uczeń ma prawo odwołać Zajęcia, informując lektora przynajmniej 24 godziny przed planowanym rozpoczęciem zajęć.
  7. Jeżeli Uczeń odwoła Zajęcia zgodnie z ww. postanowieniami Regulaminu, wspólnie z lektorem ustali on zastępczy termin, w którym odwołane Zajęcia będą mogły się odbyć. Zajęcia w Zastępczym terminie mogą zostać odrobione nie później niż do końca kolejnego miesiąca. Nie istnieje możliwość zwrotu środków za wykupione Zajęcia, a jedynie możliwość zmiany terminu Zajęć.
  8. Zajęcia odwołane przez Ucznia później niż na 24 godziny przed planowanym rozpoczęciem Zajęć, traktowane są jako odbyte, a płatność za te zajęcia nie podlega zwrotowi.
  9. Jeżeli Uczeń nie stawi się na zaplanowanych ze Szkołą Zajęciach, Zajęcia takie są traktowane jako odbyte,  a płatność za te zajęcia nie podlega zwrotowi.
  10. Nie ma możliwości nagrywania zajęć przez Uczestnika.
  11. Dokładna liczba lekcji w kursie całorocznym wraz z harmonogramem płatności zostały opisane w podpisanej pomiędzy Szkołą, a Uczniem umowie o naukę.
 
 
  • 5 Organizacja Zajęć W Parze
 
  1. W przypadku Zajęć w parach zastosowanie mają postanowienia niniejszego Regulaminu przewidziane dla Zajęć Indywidualnych z dodatkowym zastrzeżeniem:
  2. W sytuacji, gdy tylko jedna osoba z pary może wziąć udział w Zajęciach, Uczeń może odwołać Zajęcia w Parze i na tej samej zasadzie, jak w przypadku Zajęć Indywidualnych ustalić z Biurem Szkoły nowy termin Zajęć zgodnie z Regulaminem §4 punkt 6-9. Uczeń może zaplanować w tym terminie dodatkową lekcję indywidualną dla jednej z osób z pary. Koszt dodatkowej Lekcji Indywidualnej jest odpowiedni aktualnej cenie Zajęć Indywidualnych i zostanie doliczony do płatności danego Ucznia za kolejny miesiąc.
  3. W przypadku gdy Zajęcia w Parze nie zostały odwołane z wyprzedzeniem 24h przed terminem zajęć, a w Zajęciach w Parze uczestniczyła tylko jedna osoba, Zajęcia dla drugiej osoby traktowane są jako zrealizowane, bez możliwości zwrotu kosztów, a Lekcja rozliczana jest według obowiązującej stawki za Zajęcia w Parze.
  4. Nie ma możliwości nagrywania zajęć przez uczestnika.
  5. Dokładna liczba lekcji w kursie całorocznym wraz z harmonogramem płatności zostały opisane w podpisanej pomiędzy Szkołą, a Uczniem umowie o naukę.
 
 
  • 6 Materiały do nauki języka

 

  1. Materiały udostępniane przez Szkołę mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Ucznia na własny użytek.
  2. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie materiałów udostępnionych Uczniowi przez Lektora i Szkołę.
  3. Nieuprawnione jest nagrywanie Zajęć przez Ucznia poprzez nagrywanie ekranu, lub nagrywanie Zajęć korzystając z innego urządzenia bez uprzedniej zgody Lektora oraz wszystkich pozostałych Uczniów w przypadku Zajęć grupowych.
  4. Materiały przygotowane przez Lektorów oraz Szkołę są w całości objęte przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Prawami autorskimi do udostępnionych Uczniowi materiałów dysponuje Szkoła bądź inny podmiot, od którego Szkoła uzyskała odpowiednią licencję. 

 

 

  • 7 Forma Zajęć online

 

  1. Zajęcia odbywają się przy użyciu aplikacji Skype.
  2. Korzystanie z aplikacji Skype nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami ze strony Ucznia.
  3. Zaleca się uczestniczenie w zajęciach przy wykorzystaniu dobrej jakości łącza internetowego.
  4. Szkoła nie odpowiada za nieprawidłowości techniczne podczas trwania Zajęć, których przyczyna leży po stronie Ucznia lub innych podmiotów, z których usług Uczeń korzysta (np. usługa dostępu do Internetu).
  5. W przypadku wystąpienia problemów technicznych, które uniemożliwiają uczestnictwo w Zajęciach, których przyczyna leży po stronie Ucznia lub innych podmiotów, z których usług Uczeń korzysta, Zajęcia uważa się za odbyte, a płatność za te zajęcia nie podlega zwrotowi.
  6. W przypadku wystąpienia problemów technicznych podczas trwania Zajęć, Uczeń może zgłosić się do pomocy technicznej Szkoły dzwoniąc pod numer:+48 606 341 979.
  7. W przypadku wystąpienia problemów technicznych, które uniemożliwiają uczestnictwo w Zajęciach, których przyczyna leży po stronie Szkoły, Zajęcia te w całości lub w części zostaną przełożone na inny termin. 
 
 
  • 8 Lektorzy

 

  1. Szkoła zobowiązuje się do zapewnienia wykwalifikowanego Lektora w celu poprowadzenia Zajęć.
  2. Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany Lektora w trakcie trwania Kursu.
  3. Uczeń posiada prawo, aby w uzasadnionych przypadkach po konsultacji z pracownikiem szkoły dokonać zmiany lektora w trakcie trwania Kursu.

 

 
  • 9 Rezygnacja z uczestnictwa w Zajęciach

 

  1. Uczeń ma prawo zrezygnować z kursu w dowolnym momencie jego realizacji, składając wypowiedzenie (pobierz plik PDF tutaj: https://smartsonline.pl/wp-content/uploads/2024/08/ZGLOSZENIE-REZYGNACJI-Z-KURSU-ROZWIĄZANIE-UMOWY.pdf) zawartej umowy, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Momentem rozpoczęcia okresu wypowiedzenia jest pierwszy dzień kalendarzowy miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało złożone wypowiedzenie.
  2. Kursant rezygnujący z kursu zobowiązany jest do uregulowania płatności za dotychczas zrealizowane Zajęcia oraz Zajęcia zaplanowane na czas miesięcznego okresu wypowiedzenia.
  3. Płatność za opłacone i niezrealizowane Zajęcia (po okresie wypowiedzenia, w przypadku płatności z góry) zostanie zwrócona na rachunek bankowy wskazany przez Ucznia w ciągu siedmiu dni roboczych, licząc od daty rezygnacji z kursu.
 
 
  • 10 Reklamacje
 
  1. Wszelkie wnioski o zwroty i reklamacje należy zgłaszać do Biura Obsługi Klienta.
  • reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres email Ucznia,
  • dokładny opis reklamacji,
  • uzasadnienie reklamacji.
  1. W wypadku problemów technicznych po stronie Ucznia, które uniemożliwiły przeprowadzenie Zajęć następuje strata Lekcji bez możliwości reklamacji.
  2. W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie Szkoły uniemożliwiających odbycie zaplanowanych Zajęć, Uczeń ma prawo zrealizować te Lekcje, w ustalonym z Biurem Obsługi Klienta zastępczym terminie.
  3. W przypadku nieobecności Lektora na Lekcji, Lekcja nie przepada i można ją odbyć w ustalonym z Biurem Obsługi Klienta zastępczym terminie. Reklamację o nieobecności lektora należy zgłosić do Biura Obsługi Klienta.

 

 

  • 11 Zmiana Regulaminu 
 
  1. Szkoła zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie. 
  2. Szkoła zawiadamiając o zmianach, o których mowa w ust. 1, informuje o tym, że jeżeli przed datą wejścia w życie zmian Uczeń nie zgłosi Szkole sprzeciwu wobec tych zmian, uznaje się, że Uczeń wyraził na nie zgodę.
  3. Uczeń ma prawo przed dniem wejścia w życie zmian wypowiedzieć umowę uczestnictwa w zajęciach grupowych ze skutkiem natychmiastowym, z zobowiązaniem do uiszczenia opłaty za odbyte zajęcia grupowe. 
  4. Uczeń ma prawo przed dniem wejścia w życie zmian zrezygnować z uczestnictwa w zajęciach indywidualnych lub w parze, natomiast zwrotowi nie podlegają koszty opłaconych przez ucznia lekcji. 
 
 

Szkoła Językowa Smarts Online reprezentowana przez Julię Walczak,  

działająca w ramach zorganizowanej części przedsiębiorstwa

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” 

ul. Żurawia 6/12 lok. 766; 00-503 Warszawa, Polska
VAT Numer PL5213641211

BDO: 000460502